ساخت پاندای مودب با لوله دستمال کاغذی و کاغذ

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی پاندا را می بینید که با رول دستمال کاغذی درست شده است. گاهی با یک نگاه خلاقانه می‌توان وسایل دور ریختنی را به کاردستی‌هایی زیبا تبدیل کرد. ساخت کاردستی به وسیله رول دستمال کاغذی در عین راحتی و سادگی، جذابیت خاصی دارد. این نوع کاردستی‌ها علاوه‌ براینکه وسایل دور ریختنی خانه را قابل استفاده می‌کنند، می‌توانند خلاقیت کودکان را شکوفا کنند. هدف از درست کردن کاردستی تقویت حافظه تصویری و تجسمی و هماهنگی بین چشم، مغز و دست کودک است. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای واحد کار حیوانات وحشی هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با حیوان پاندا و رنگ سفید و سیاه را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی پاندا را همراه کودکتان درست کرده و بازی کنید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، كاغذ A4، ماژيک، رول دستمال كاغذى، كاغذ رنگى مستطيل سفيد ١٠*١٤ سانتيمتر مستطيل سبز ٢*٦ سانتيمتر ٤ عدد مستطيل سياه ١/٥*٦ سانتيمتر مستطيل قهوه ای ١/٥*٥ سانتيمتر دايره سفيد با قطر ٥ سانتيمتر دايره سياه با قطر ٢ سانتيمتر

طرز ساخت

براى شروع كار، مستطيل سفيد را دور رول دستمال کاغذی می چسبانيم. روی دايره سفيد رنگ با ماژيک چشم ها و بينى پاندا را کشیده و بالاى رول دستمال می چسبانيم. دايره سياه را از وسط قيچى کرده و دو طرف سر پاندا می چسبانيم. مستطيل قهوه ای را وسط رول دستمال می چسبانيم. قسمت بالاى دو مستطيل سياه را به شکل گرد قيچى کرده و می چسبانيم، سپس دو مستطيل بعدى را هم به اين شکل قيچى کرده و جاى پاهاى پاندا می چسبانيم. مستطيل سبز را از وسط تا زده و به صورت برگ درخت قيچى کرده و می چسبانيم. با ماژيک روى مستطيل قهوه ای خط هایی می کشیم كه بيشتر شبيه چوب باشد.

اهداف کاردستی

يادگيرى استفاده از وسايل دور ريختنى، افزایش دقت، هماهنگی بین چشم و دست، دست ورزى، آشنایی با حیوان پاندا

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما