ساخت یک دسته گل رز با روبان، لوله دستمال کاغذی و کاغذ

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی دسته گل کاغذی را می بینید که با کاغذ و لوله دستمال کاغذی، حجم دار درست شده است. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای مناسبت های مختلف مثل روز مادر و روز معلم هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با رنگ قرمز و مفهوم هدیه دادن را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی دسته گل رز را بسازید و همراه کودک خود لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، کاغذ رنگی، روبان، کاغذ آ۴ سفید، لوله دستمال کاغذی دایره با قطر ۷ سانتیمتر ۸ عدد مستطیل در ابعاد ۱۸×۱۷ سانتیمتر ۱ عدد

طرز ساخت

طبق ویدئو، ابتدا لوله دستمال کاغذی را از وسط برش می‌زنیم. یکی از دایره‌ها را روی لوله می‌چسبانیم. دایره را به صورت مارپیچ مطابق فیلم قیچی کرده، سپس از انتهای کار شروع می کنیم به پیچیدن کاغذ بریده شده، وقتی کامل پیچ خورد انتهای آن را چسب می‌زنیم. ۷ تا گل درست می‌کنیم و آنها را روی لوله دستمال می‌چسبانیم. کاغذ دسته‌ گل را چسب می‌چسبانیم و تهش را جمع کرده و روبان را میبندیم.

اهداف

دست‌ورزی، افزایش تمرکز، هماهنگی بین چشم و دست، یادگیری رنگ‌ها

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما