پاندای سیاه و سفید خمیری

در این ویدئو آموزش ساختن پاندا را می بینید که با خمیر درست شده است. خمیر بازی اولین گام برای به چالش کشیدن ذهن خلاق کودکان از همان سنین کودکی است. با خمیر بازی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، به افزایش حس عمقی و لامسه و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کودک کمک کنید. خمیر بازی اولین تجربه سه بعدی هنری کودک می باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با رنگ سفید و سیاه و افزایش اعتماد به نفس کودک را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این پاندای خمیری را بسازید و همراه کودک خود حین خمیر بازی در مورد پاندای خمیری گفت و گو کرده و لحظات خوبی کنار هم داشته باشید.

لوازم مورد نیاز

خمیربازی

طرز ساخت

ابتدا یک گردی درست کرده و یک سمتش را با انگشت فشار داده و صاف می کنیم، دو گردی سیاه کوچک را با دست فشار داده و به شکل دایره در آورده و جای خال زیر چشمش می گذاریم و دو گردی سفید را روی خال گذاشته و همینطور دو گردی سیاه روی آن ها می گذاریم. یک گردی سیاه کوچک را مثلث کرده و جای بینی روی صورتش می گذاریم. دو گردی سیاه دیگر را با دست فشار داده به شکل دایره در آورده و جای گوش هایش می گذاریم. دو سمت یک گردی متوسط با انگشت فشار داده و صاف می کنیم و زیر سرش به عنوان بدن پاندا قرار می دهیم. چهار گردی هم اندازه را به شکل استوانه در آورده و جای دست و پاهای پاندا می گذاریم.

اهداف خمیربازی

سرگرمی و بازی، ماهیچه های دست کودک را ورزیده تر می کند و مداد دست گرفتن و نوشتن را برایش آسان می کند، باعث افزایش قدرت تفکر و خلاقیت

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما