ساخت موش بازیگوش با دایره و مثلث کاغذی

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی موش بازیگوش را می بینید که با اشکال هندسی درست شده است. با کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، به افزایش حس عمقی و لامسه و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کودک کمک کنید. کودکان با ساخت کاردستی جدا از یادگیری شکل ها و رنگ های جدید، می توانند الگوها و مفاهیمی جدید را بیاموزند. بعضی از کاردستی ها نیاز به طراحی های پیچیده بصری دارد و عادت خوب نگاه کردن را در کودکان افزایش می دهد. کاردستی موش اهدافی چون آشنایی با حیوان موش و رنگ های مختلف را هم برای بچه ها دارد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی موش بازیگوش را بسازید و همراه کودک خود حین ساختن این کاردستی در مورد اشکال هندسی صبحت کرده و لحظات خوبی کنار هم داشته باشید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، کاغذرنگی، کاغذ آ۴ سفید دایره نارنجی به قطر ۱۱ سانتیمتر ۱عدد دایره قهوه ای به قطر ۴ سانتیمتر ۲عدد مستطیل قهوه ای در ابعاد ۶×۲ سانتیمتر ۵ عدد مربع زرد در ابعاد ۶×۶ سانتیمتر ۱عدد مثلث نارنجی در ابعاد ۷×۷ سانتیمتر ۱ عدد

طرز ساخت

طبق ویدئو، ابتدا بدن موش را روی کاغذ آ۴ می چسانیم، بعد مثلث را به عنوان سر و دایره‌ها را به عنوان گوش موش در جای‌شان قرار می‌دهیم. دست و پای موش‌ را می چسبانیم. در آخر با ماژیک برای موش بینی، سبیل و دم می کشیم.

اهداف

دست‌ورزی، افزایش تمرکز، هماهنگی بین چشم و دست، یادگیری رنگ‌ها، آشنایی با اشکال هندسی

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما