ساخت خانه کاغذی با اشکال هندسی

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی خانه را می بینید که با کاغذ درست شده است. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای واحد کار خانه و خانوداه هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با اشکال هندسی و رنگ های سبز، آبی و نارنجی را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی خانه ی کاغذی را بسازید و همراه کودک خود لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، کاغذ رنگی، کاغذ آ۴ سفید، ماژیک دایره سبز به قطر ۳ سانتیمتر ۴عدد مربع آبی در ابعاد ۴×۴ سانتیمتر ۲عدد مستطیل نارنجی در ابعاد ۸×۵سانتیمتر ۱عدد مستطیل آبی ۴×۳ سانتیمتر ۱عدد مربع سبز در ابعاد ۱۵×۱۵سانتیمتر ۱ عدد مثلث سبز در ابعاد ۲۱×۸ سانتیمتر ۱ عدد

طرز ساخت

به ترتیب طبق ویدئو شروع می کنیم روی کاغذ آ۴ اول بدنه خونه، بعد سقف خانه، سپس دودکش، بعد پنجره ها و در خانه و در آخر دایره ها را به عنوان بوته گیاه می چسبانیم. با ماژیک پنجره ها و دستگیره ی در و دود دودکش را می کشیم.

اهداف کاردستی

دست‌ورزی، افزایش تمرکز، هماهنگی بین چشم و دست، یادگیری رنگ‌ها، آشنایی با اشکال هندسی

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما