ساخت یک موشک آتشین با کاغذ و اشکال هندسی

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی موشک آتشین کاغذی را می بینید که با اشکال هندسی درست شده است. ساختن کاردستی از راه های تقویت قوه تخیل کودکان است و همچنین بهترین وسیله برای شناخت روح کودک است. کاردستی تمرکز کودک را پرورش می دهد و کودک را خلاق می کند، استعدادهای نهفته در درون کودک را به مرحله ی شکوفایی می رساند و قوه ی ابتکار را در کودک تقویت می کند. این کاردستی می تواند یک کاردستی جالب برای آشنا کردن کودک با کهکشان هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با اشکال هندسی و رنگ های مختلف را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی موشک کاغذی را بسازید و همراه کودک خود در مورد فضا و موشک گفت و گو کنید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، کاغذ رنگی، کاغذ آ۴ سفید دایره نارنجی به قطر ۴ سانتیمتر ۱عدد مربع سبز در ابعاد ۴×۴ سانتیمتر ۱عدد مستطیل بنفش در ابعاد ۱۸×۸ سانتیمتر ۱عدد مربع زرد در ابعاد ۶×۶ سانتیمتر ۱عدد مثلث سبز در ابعاد ۱۴×۷ سانتیمتر ۱ عدد

طرز ساخت

طبق ویدئو شروع می‌کنیم، اول بدن موشک را روی کاغذ آ۴چسبانده، سپس سر موشک، بعد در و پنجره موشک و پایه‌های موشک را می‌چسبانیم. با خورده های کاغذ هم آتش موشک را درست کرده و می‌چسبانیم.

اهداف

دست‌ورزی، افزایش تمرکز، هماهنگی بین چشم و دست، یادگیری رنگ‌ها، آشنایی با اشکال هندسی

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما