ساخت یک کلاغ زاغی بامزه با دایره‌های کاغذی

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی کلاغ را می بینید که با کاغذ درست شده است. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای واحد کار پرندگان هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با پرنده کلاغ، رنگ سیاه را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی کلاغ را بسازید، با ساختن این کلاغ شما می‌توانید بازی کنید، قصه تعریف کرده و نمایش اجرا کنید و کلی بخندید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، مقوا، ماژيک دايره سياه با قطر ٨ سانتيمتر دايره سفيد با قطر ٤ سانتيمتر دايره سياه با قطر ٥ سانتيمتر مستطيل سياه ٣*٦ سانتيمتر مستطيل سياه ٢*٩ سانتيمتر مستطيل نارنجى ٤*٧ سانتيمتر مربع نارنجى ٤*٤ سانتيمتر مربع سفيد ٤*٤ سانتيمتر ٢ عدد دايره آبی با قطر ٠/٥ سانتيمتر

طرز ساخت

براى شروع كار، دايره سفيد را روى دايره سياه بزرگ می چسبانيم، سپس دايره سياه بعدى را به عنوان سر كلاغ بالاى دايره سياه می چسبانيم. مربع سفيد را قيچى كرده و روى دايره سياه می چسبانيم. مربع نارنجى را به شكل منقار كلاغ قيچى كرده و می چسبانيم. با مستطيل نارنجى پاهايش را قيچى و می چسبانيم. با مستطيل سياه باريک بال هايش را قيچى و با مستطيل بعدى برايش كاكل قيچى كرده و هر دو را می چسبانيم. دايره كوچک را بالاى كاكلش می چسبانيم. با ماژيک سياه برايش چشم و روى منقارش خط می كشيم.

اهداف کاردستی

سرگرمى، افزایش دقت، هماهنگی بین چشم و دست، دست ورزى، آشنايى با كلاغ

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما