ساخت خرچنگ با دایره‌های کاغذی

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی خرچنگ را می بینید که با شکل هندسی دایره درست شده است. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. کودک شما با درست کردن کاردستی در حقیقت روش حل مشکلات را تمرین می کند، همچنین مهارت روش صحیح فکر کردن در شرایط بحرانی را نیز پیدا خواهد کرد. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای واحد کار دوزیستان هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با شکل هندسی دایره، رنگ قرمز و آبی را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی خرچنگ را بسازید و همراه کودک خود لحظات خوبی را سپری کنید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، مقوا، ماژيک دايره قرمز به قطر ١٠ سانتيمتر مستطيل آبى ١٥*٢٠ سانتيمتر ٤ عدد دايره قرمز به قطر ٤ سانتيمتر ٢ عدد دايره سفيد به قطر ١ سانتيمتر

طرز ساخت

براى شروع كار، تمامى دايره ها را از وسط تا می زنيم، يک طرف دايره ی بزرگ را چسب زده و روى مستطيل آبى می چسبانيم. دايره های كوچكتر را نيز چسب زده و به صورت چنگال هاى خرچنگ می چسبانيم، سپس دايره هاى سفيد را به عنوان چشم هاى خرچنگ می چسبانيم و با ماژيک سياه، با خط هايى قسمت هاى مختلف بدن خرچنگ را بهم وصل می كنيم و پاهايش را می كشيم.

اهداف کاردستی

آشنایی با حیوان خرچنگ، سرگرمى، افزایش دقت، هماهنگی بین چشم و دست، دست ورزى، آموزش شكل هندسى دايره ، شناخت رنگ قرمز

عکس های ارسالی شما