نقاشی خرگوش خندان دایره‌ایی

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی خرگوش مقوایی را می بینید که با شکل هندسی دایره درست شده است. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب به عنوان آویز اتاق کودک هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با شکل هندسی دایره، مفاهیم کوچک و بزرگ و رنگ سفید و آبی را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی خرگوش را بسازید و همراه کودک خود لحظات خوبی را سپری کنید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، مقوا، ماژیک دایره سفید با قطر 13 سانتیمتر دایره آبی با قطر 11 سانتیمتر 2 عدد دایره سفید با قطر 5/5 سانتیمتر 2 عدد دایره سفید با قطر 3/5 سانتیمتر 2 عدد دایره سیاه با قطر 3 سانتیمتر 2 عدد دایره سفید با قطر 1/5 سانتیمتر مستطیل آبی 2/5*12 سانتیمتر مستطیل سفید 3*15 سانتیمتر

طرز ساخت

بالای دایره آبی را چسب زده و پایین دایره سفید بزرگ می چسبانیم سپس دو دایره سفید متوسط را جای دست و بزرگتر ها را جای پاهای خرگوش می چسبانیم. دو دایره سیاه را جای چشم و دایره های سفید کوچک را روی آن ها می چسبانیم. مستطیل سفید بزرگ را از وسط تا زده و گوش های خرگوش را قیچی کرده و بالای سرش می چسبانیم و مستطیل آبی را نیز از وسط تا زده و شبیه گوش هایش، فقط کمی کوچکتر قیچی کرده و روی گوش هایش می چسبانیم. با ماژیک سیاه برایش دهان و با ماژیک قرمز برایش لپ می کشیم.

اهداف کاردستی

بازی و سرگرمی، شناخت شکل هندسی دایره، آشنایی با مفهوم کوچک و بزرگ

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما