یک درخت زیبا با برگ و ساقه طبیعی

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی درخت زیبا را می بینید که با برگ های طبیعی درست شده است. درست کردن کاردستی های مختلف با برگ نه تنها برای کودکان جالب و سرگرم کننده است، بلکه باعث می شود کودکان نسبت به اطراف خود بی تفاوت نبوده و درک کنند که از بی استفاده ترین چیزها نیز می توان استفاده کرد و چیزهای فوق العاده خلق کرد. شما می توانید با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای واحد کار گیاهان هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با قسمت های مختلف درخت و رنگ ها را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی درخت زیبا را بسازید. شما می توانید از این فرصت استفاده کرده و در حین سرگرمی با کودک خود حقایقی در مورد برگ ها به او آموزش دهید.

لوازم مورد نیاز

چسب، كاغذ A4، چوب، برگ

طرز ساخت

براى شروع كار، پايين كاغذ A4 را چسب زده و چوب هاى خشک هم اندازه را به عنوان تنه درخت می چسبانيم، سپس بالاى تنه درخت را چسب زده و برگ ها را به ترتيب می چسبانيم.

اهداف کاردستی

آشنايى با قسمت های مختلف درخت و فوايد آن، سرگرمى، افزایش دقت، هماهنگی بین چشم و دست، دست ورزى، افزايش دقت نسبت به محيط اطراف، توانایی استفاده از وسایل طبيعى و دور ریختنی برای ساخت کاردستی های زیبا

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما