جغدهای دوست داشتنی با کاغذ و برگ خشک

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی جغد های کاغذی را می بینید که با برگ طبیعی و کاغذ درست شده است. کودک با کاردستی، دیدن و ایجاد ارتباط میان دست و چشم را می آموزد. استفاده از انگشتان و در دست گرفتن اشیا را تمرین می کند. درست کردن کاردستی در کودکان پایه های یادگیری در آینده را برای آنها محکمتر خواهد کرد و زمینه ای برای پیشرفت و کشف مطالب جدید برای کودک را فراهم می کند. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای واحد کار پرندگان هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با پرنده ی جغد و رنگ های مختلف را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی جغد های دوست داشتنی را بسازید و همراه کودک خود در مورد نحوه ی زندگی جغد صحبت کرده و لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، كاغذ، ماژيک، برگ طبیعی ٢ عدد دايره با قطر ١٠ سانتيمتر ٤ عدد دايره با قطر ٣/٥ سانتيمتر ٥ عدد دايره با قطر ١/٥ سانتيمتر مثلث به اضلاع ١ سانتيمتر

طرز ساخت

براى شروع كار، ابتدا دايره هاى متوسط را به عنوان چشم روى دايره هاى بزرگتر می چسبانيم، سپس دايره هاى كوچيكتر را نيز داخل آن ها می چسبانيم. مثلث ها را چسب زده و می چسبانيم. برگهاى پهن را جای بال و برگ هاى نازک را جای ابرو و پا می چسبانیم. با ماژيک داخل چشم های جغد ها خط هايى می كشيم.

اهداف کاردستی

آشنايى با شكل هندسى دايره و مثلث، شناخت رنگ ها، سرگرمى، افزایش دقت، هماهنگی بین چشم و دست، دست ورزى، آشنايى با جغد

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما