پروانه زیبا با برگ طبیعی

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی پروانه را می بینید که با برگ های طبیعی درست شده است. درست کردن کاردستی پروانه از جمله کاردستی های زیبا و آسان می باشد، ساخت حیوانات مختلف با برگ نه تنها برای کودکان جالب و سرگرم کننده است، بلکه باعث می شود کودکان نسبت به اطراف خود بی تفاوت نبوده و درک کنند که از بی استفاده ترین چیزها نیز می توان استفاده کرد و چیزهای فوق العاده خلق کرد. کاردستی پروانه همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای آموزش چرخه ی زندگی پروانه هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون تزیین اتاق کودک و افزایش قدرت خلاقیت را هم برای بچه ها داشته باشد. شما می توانید از این فرصت استفاده کرده و در حین سرگرمی با کودک خود حقایقی در مورد برگ ها به او آموزش دهید. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی پروانه را بسازید.

لوازم مورد نیاز

کارتن، چشم متحرک، برگ طبیعی، چوب خشک، چسب، قیچی، ماژیک مربع از کارتن 20*20 سانتیمتر

طرز ساخت

شکل پروانه را روی کارتن کشیده و قیچی می کنیم. ابتدا بال یک سمتش را چسب زده و برگ ها را روی آن می چسبانیم سپس بال سمت دیگر را چسب زده و برگ می چسبانیم. چشم هایش را می چسبانیم و با چوب های نازک بالای سرش شاخک هایش را می گذاریم. سپس چوب های نازک را با فاصله از هم روی بدنش می چسبانیم.

اهداف کاردستی

آشنایی و انس با طبیعت، آگاهی از توانایی استفاده از وسایل دور ریختنی، آشنایی با چرخه زندگی پروانه، افزایش مهارت دست ورزی و قدرت خلاقیت

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما