جامدادی بلال با رول دستمال و کاغذ

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی ذرت را می بینید که با لوبیا و رول دستمال کاغذی درست شده است. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید، همچنین چسباندن لوبیاها به افزایش دقت و تمرکز او کمک کند. این کاردستی می تواند یک کاردستی جالب برای آموزش حرف ذ و یک جامدادی رو میزی هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با ذرت به عنوان سبزیجات و رنگ زرد و سبز را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی ذرت جامدادی را بسازید و همراه کودک خود لذت ببرید. با ساختن این کاردستی زیبا علاوه بر سرگرمی کودکتان، آموزش استفاده از وسايل دور ريختنى را می‌بیند و استفاده جدید به عنوان یک وسیله کاربردی برای نگهداری نوشت افزار را می بیند.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، رول دستمال كاغذى، رنگ گواش زرد، لوبيا سفيد، مقوا دايره سبز با قطر ٤ سانتيمتر ٢ عدد مستطيل سبز ١٢*١٦ سانتيمتر

طرز ساخت

براى شروع كار، دايره سبز را پايين رول دستمال كاغذى می‌چسبانيم. لوبياها را به ترتيب در ٣ رديف روى رول دستمال كاغذى می‌چسبانيم و با رنگ زرد، رنگ می‌كنيم. مستطيل‌ها را از وسط تا می‌زنيم و به شكل برگ ذرت قيچى کرده و اطراف رول دستمال کاغذی چسبانده و كمى بالاى برگ‌ها را تا می‌زنيم. جامدادی شما آماده شد!

اهداف کاردستی

آشنايى با شكل هندسى دايره و مستطيل، شناخت رنگ سبز پر رنگ و كم رنگ، سرگرمى، افزایش دقت، هماهنگی بین چشم و دست، دست ورزى، شمارش، آموزش استفاده از وسايل دور ريختنى

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما