آموزش جمع و تفریق با انگشت‌های دست

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی جمع و تفریق را می بینید که با دست های مقوایی درست شده است. آموزش اعداد با انگشتان دست از بازی های هدفمند است که کودک در حین بازی با مفهوم عدد و شمارش نیز آشنا می شود. این بازی هدفمند برای آموزش ریاضی و افزایش هوش کودکان به کار می رود. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن و آموزش ریاضی به کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی جمع و تفریق ریاضی را بسازید و کنار هم راجب ریاضی و اعداد گفت و گو کنید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، مقوا، کاغذ رنگی، چسب پهن، ماژیک، پنبه A4 آبی رنگ مستطیل کرمی 11*18 سانتیمتر مستطیل رنگی 4*12 سانتیمتر مستطیل سفید 6*10 سانتیمتر

طرز ساخت

ابتدا شکل دست فرزند خود را روی مستطیل کرمی کشیده و قیچی کنید. مستطیل رنگی را از وسط تا زده، قیچی کنید و به عنوان آستین لباس قسمت پایین دست ها بچسبانید، سپس پایینشان را چسب زده و روی مستطیل آبی می چسبانیم. روی مستطیل سفید را چسب پهن زده، سپس بالای مستطیل آبی می چسبانیم. با ماژیک اعداد مورد نظر را روی مستطیل سفید نوشته و با انگشت ها می شماریم و به جواب می رسیم.

اهداف کاردستی

آموزش مفهوم جمع و تفریق، بازی و سرگرمی، افزایش تمرکز و یادگیری

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما