جمع اعداد با در بطری و لوله دستمال کاغذی

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی مفهوم جمع را می بینید که برای آموزش جمع با وسایل دور ریختنی درست شده است. این بازی هدفمند برای آموزش مفهوم جمع و افزایش هوش کودکان به کار می رود. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای تقویت حس لامسه هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با شکل اعداد، شمارش و رنگ های سبز و قرمز را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی جمع را بسازید و همراه کودک خود بازی کرده و لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز

کارتن کوچک، رول دستمال کاغذی، کاغذ رنگی، چسب، قیچی، در بطری مستطیل سبز 10*15 سانتیمتر مستطیل قرمز 10*15 سانتیمتر 2 عدد مستطیل سبز 1*5 سانتیمتر 2 عدد مستطیل قرمز 1*5 سانتیمتر دایره هایی با قطر 5 سانتیمتر

طرز ساخت

ابتدا دو مستطیل بزرگ را دور رول های دستمال کاغذی می چسبانیم. سپس دو سمت جعبه را قیچی کرده و رول دستمال کاغذی ها را روی در جعبه کارتن می چسبانیم. قسمت پایین جعبه را نیز با قیچی برش می دهیم. دو مستطیل سبز را بین دو رول دستمال کاغذی به صورت علامت جمع می چسبانیم، همینطور دو مستطیل قرمز را به صورت علامت مساوی پایین جعبه می چسبانیم. از دایره هایی که اعداد روی آن ها نوشته شده کنار رول های دستمال کاغذی قرار داده و از فرزند خود بخواهید که با توجه به عددها از درهای بطری از رول ها رد کرده و آن ها را بشمارد و جواب را از بین عدد های روی دایره پیدا کرده و جلوی مساوی قرار دهد.

اهداف کاردستی

آموزش مفهوم جمع، سرگرمی، دست ورزی، آگاهی از توانایی استفاده از وسایل دورریختنی

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما