وال اقیانوس، آموزش صدای و

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی وال را می بینید که برای آموزش صدای و درست شده است. کاردستی وال ارتباط معنا داری با حرف الفبای مورد نظر دارد. ساخت کاردستی آموزش حروف الفبا یکی از بهترین روش های آموزش الفبای فارسی به کودکان پیش دبستانی و اول دبستان است. آموزش حروف الفبا به کودکان می تواند بسیار شیرین باشد و شما می توانید با آموزش الفبا کودک خود را برای خواندن و نوشتن آماده کنید. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. با درست کردن کاردستی وال می توانید کودکتان را به اعماق دریا ببرید و در مورد حیوانات دریایی برای او قصه بگویید و قوه خلاقیت و تخیل کودکتان را افزایش دهید، همچنین رنگ آبی و شکل های هندسی را تمرین کنید. حین ساختن کاردستی وال می توانید شعر حرف و را با کودکتان تمرین کنید. پس همین الان دست به کار شوید و با ساختن کاردستی وال صدای و را به کودک خود آموزش داده و لحظات خوبی کنار هم داشته باشید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، کاغذ رنگی، ماژیک مستطیل آبی 4*15 سانتیمتر مستطیل آبی 8*10 سانتیمتر مستطیل آبی 7*18 سانتیمتر 2 عدد دایره سفید با قطر 1 سانتیمتر

طرز ساخت

برای شروع کار، ابتدا دو طرف مستطیل آبی بزرگ را روی هم قرار داده و گوشه هایش را منحنی قیچی کرده و یک سمت را چسب زده به سمت دیگرش می چسبانیم. مستطیل بعدی را برداشته از وسط تا می زنیم و دم وال را قیچی کرده و می چسبانیم. دایره های سفید را به عنوان چشم های وال می چسبانیم. یک سمت آخرین مستطیل را از اول تا آخر برش می زنیم و ابتدایش را چسب زده و تا انتها می پیچیم و همینطور انتهایش را هم چسب می زنیم، سپس چسب زده و روی وال می چسبانیم. با ماژیک سیاه داخل چشمانش را رنگ کرده و دورش را دورگیری کرده و دهانش را هم می کشیم و روی دم وال صدای و را می نویسیم.

اهداف کاردستی

آموزش صدای و، شناخت حیوانات زیر دریا، آموزش رنگ آبی، افزایش قدرت خلاقیت، دست ورزی

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما