ساخت شیر جنگل و آموزش صدای ش به وسیله انگشتان دست
در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی شیر جنگل را می بینید که برای آموزش صدای ش با شکل دست درست شده است. کاردستی شیر جنگل ارتباط معنا داری با حرف الفبای مورد نظر دارد. هر حرف نمایانگر صدایی در زبان گفتاری است، که به ما این امکان را می دهد که از طریق ترکیب اصوات کلمات را ایجاد کنیم. هنگامی که کودک شما با ظاهر و صدای آوایی هر حرف آشنا می شود، آنها یک قدم به یادگیری نحوه شنیدن کلمات و خواندن و نوشتن نزدیک خواهند شد. با کاردستی شیر جنگل می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، او را نسبت به اعضای بدنش آگاه کنید، چراکه این شیر جنگل را با شکل دست کودکتان درست می کنید. پس همین الان دست به کار شوید و با ساختن کاردستی شیر جنگل، صدای ش و رنگ نارنجی و زرد را به کودک خود آموزش داده و همچنین می توانید قصه های مختلفی در مورد محل و نحوه ی زندگی شیر برای کودکتان تعریف کرده و لحظات خوبی داشته باشید.
چسب، قیچی، ماژیک، کاغذ رنگی مربع زرد 11*11 سانتیمتر مستطیل نارنجی 2*3 سانتیمتر مستطیل زرد 1/5*8 سانتیمتر دایره نارنجی با قطر 6 سانتیمتر دایره زرد با قطر 3 سانتیمتر 2 عدد دایره صورتی با قطر 1 سانتیمتر دایره زرد با قطر 1/5 سانتیمتر
ابتدا شکل دست فرزند خود را روی مربع بزرگ کشیده و قیچی کنید، سپس دور دایره ی نارنجی برش هایی کوچک و بزرگ ایجاد کنید و روی انگشت شصت بچسبانید و دایره زرد را هم روی دایره نارنجی بچسبانید. دایره های صورتی را جای لپ روی دایره زرد و دایره زرد کوچک را از وسط تا زده و قیچی کرده و به عنوان گوش های شیر دو طرف سرش می چسبانیم. با ماژیک سیاه پوزه، بینی و چشم هایش را می کشیم و صدای ش را روی انگشت ها می نویسیم. دم شیر را از مستطیل زرد قیچی کرده و می چسبانیم، سپس با مستطیل نارنجی انتهای دمش را قیچی کرده و می چسبانیم.
آموزش صدای ش، آگاهی از توانایی دست ها، دست ورزی، شناخت حیوانات جنگل
عکس های ارسالی شما
کاردستیرنگ‌هاحیواناتکاغذ و مقواپیش دبستانیدبستانیآموزشیزردشیرحرف شکاردستی با کاغذ و مقوا
مطالب مشابه
یوزپلنگ بامزه، آموزش صدای ی
وال اقیانوس، آموزش صدای و
آموزش ساخت پروانه رنگی، کاردستی حرف پ
آموزش ساخت قورباغه‌های انگشتی، کاردستی نشانه ق
اِژدهای کوچولو، آموزش صدای اِ
دفتر مشق