ساخت کاکتوس گل‌دار با کاغذ و الگوی دست

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی کاکتوس کاغذی را می بینید که با شکل فرم دست درست شده است. از روش های بسیار مناسب برای سرگرم کردن کودکان و آموزش مهارت های فیزیکی و تطابق و هماهنگی اندام ها با یکدیگر، ساخت کاردستی است. البته ساخت کاردستی به قوه ی تخیل و خلاقیت کودک نیز بسیار کمک خواهد کرد. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای تزیین اتاق کودک هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با گیاه کاکتوس و رنگ سبز را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی کاکتوس را بسازید و همراه کودک خود راجب نحوه ی نگه داری و رسیدگی به گل ها صحبت کرده و لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، مقوا، ماژيک شكل دست به اندازه دست كودک مستطيل بنفش ٢*١١ سانتيمتر مربع صورتى ٨*٨ سانتيمتر ٤ عدد مستطيل صورتى ٢*٣ سانتيمتر

طرز ساخت

اى شروع كار، مربع صورتى را به شكل گلدان قيچى كرده و قسمت پايين شكل دست می چسبانيم. مستطيل بنفش را به شكل زير گلدانى قيچى كرده و پايين گلدان می چسبانيم. با ماژيک سياه روى كاكتوس ( شكل دست) خط هاى كوچک به عنوان خار می كشيم. مستطيل هاى كوچک را به شكل گل قيچى كرده و می چسبانيم و با ماژيک وسط گل ها نقطه می گذاريم.

اهداف کاردستی

سرگرمى، افزایش دقت، هماهنگی بین چشم و دست، افزایش مهارت دست ورزى، آموزش اشكال هندسى ، شناخت دست و آگاهى از اهميت دست

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما