آموزش کاردستی گلدون پاکتی با کاغذ

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی پاکت با طرح گلدان را می بینید که با کاغذ درست شده است. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با گیاهان و رنگ های مختلف را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی پاکت با طرح گلدان را بسازید و همراه کودک خود لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، مقوا رنگی، کاغذ رنگی مستطیل آبی و بنفش ۱۲×۳ سانتیمتر ۲ عدد مستطیل بنفش ۲۱×۱۲ سانتیمتر ۱ عدد مستطیل سبز ۱۱×۱۲ سانتیمتر ۱ عدد مربع صورتی ۶×۶ سانتیمتر ۳ عدد مربع سفید ۴×۴ سانتیمتر ۳ عدد مقوای سبز برای برگ ها

طرز ساخت

ابتدا مستطیل بنفش را به شکل گلدان برش می زنیم، سپس با دو مستطیل بنفش و آبی لبه ی گلدان را می چسبانیم. مستطیل سبز را به شکل T انگلیسی برش زده و گل ها را با تا کردن مربع ها به شکل قلب برش زده و مطابق ویدئو می چسبانیم. روی کار متنی به هر مناسبت که دوست داریم، می نویسیم.

لوازم مورد نیاز

دست ورزی، افزایش تمرکز، هماهنگی بین چشم و دست، یادگیری رنگ ها، آشنایی با اشکال هندسی

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما