ساخت یک سنجاب چشم بادامی با ظرف دسر

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی سنجاب را می بینید که با ظرف پلاستیکی حجم دار درست شده است. کاردستی معمولا نیاز به استفاده از دست ها به طور هماهنگ دارند. همزمان با این که باید ذهن نیز به کار گرفته شود. انجام این دو در کنار یکدیگر باعث می شود که فرزند شما بتواند در ذهن و دست خود هماهنگی ایجاد کند. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای واحد کار حیوانات وحشی هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با حیوان سنجاب و رنگ نارنجی را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و از این کاردستی سنجاب چند عدد بسازید و همراه کودکتان نمایش خلاق بازی کرده و لحظات خوبی داشته باشید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، مقوا، ماژيک، ظرف دنت، چشم متحرک، مهره مستطيل قهوه اي ٣*٢٠ سانتيمتر مستطيل قهوه اي ٣*٤ سانتيمتر مستطيل سفيد ٣*٥ سانتيمتر مثلث قهوه ای به اضلاع ١ سانتيمتر مثلث سفيد به اضلاع ٠/٥ سانتيمتر

طرز ساخت

براى شروع كار، مستطيل قهوه ای بزرگ را با قيچى فرم داده و روى ظرف دنت می چسبانيم. دو طرف مستطيل سفيد را قيچى كرده و می چسبانيم، سپس مثلث هاى سفيد را روى مثلث های قهوه ای چسبانده و به عنوان گوش بالاى ظرف می چسبانيم. چشم ها و بينى را ميچسبانيم. مستطيل قهوه ای را تا زده و پاهای سنجاب را قيچى كرده و می چسبانيم. با ماژيک سياه روى پاهايش خط و برايش دندان و مژه می كشيم.

اهداف کاردستی

سرگرمى، افزایش دقت، هماهنگی بین چشم و دست، دست ورزى، آشنايى با حیوان سنجاب

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما