ساخت جوجه کوچولو با کاغذ رنگی

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی جوجه را می بینید که با کاغذ رنگی درست شده است. جوجه ها یکی از حیوانات مورد علاقه ی بچه ها می باشند، از این رو با ساختن کاردستی زیبای این پرنده مفید و بی آزار می توانید او را خوشحال و شگفت زده کنید. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. هدف از درست کردن کاردستی افزایش قدرت خلاقیت و افزایش ارتباط بین چشم و دست کودکان می باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی جوجه را برای کودکتان درست کرده و در مورد حیوان جوجه و اهلی بودنش باهم گفت و گو کنید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، ماژيک، مقوا مستطيل نارنجى ٦*٢٥ سانتيمتر مستطيل زرد ٤*١٠ سانتيمتر مستطيل زرد ٣*٧ سانتيمتر دايره نارنجى با قطر ٥ سانتيمتر ٢ عدد دايره سفيد با قطر ١ سانتيمتر دايره زرد با قطر ٢ سانتيمتر

طرز ساخت

براى شروع كار، ابتداى مستطيل نارنجى را چسب زده و به صورت گرد می چسبانيم. دايره بزرگتر را به عنوان صورت جوجه می چسبانيم و كوچكترين مستطيل زرد را از وسط تا زده و به شکل مثلث قيچى کرده و نوک جوجه را می چسبانيم. دايره هاى سفيد را به عنوان چشم می چسبانيم و با ماژيک داخلش را رنگ می كنيم. پشت مستطيل نارنجى را با قيچی برش هاى كوچک زده و با قيچى فرم می دهیم. دايره زرد را از وسط قيچى کرده و پايين صورت جوجه به عنوان پا می چسبانيم، سپس با ماژيک خط هايى رویش می كشيم. مستطيل زرد را از وسط تا زده و به صورت بال قیچى کرده و می چسبانيم و با دست به بال هایش فرم می دهیم.

اهداف کاردستی

افزایش دقت، تمركز، هماهنگی بین چشم و دست، افزایش مهارت دست ورزى، آشنایی با حیوان جوجه، شناخت رنگ ها

عکس های ارسالی شما