ساخت یک تابلوی گل با درب بطری

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی یک تابلوی گل را می بینید که با در بطری درست شده است. یکی از روش های مناسب برای پُر کردن اوقات فراغت و نیز ایجاد سرگرمی و تفریح برای کودکان، ساختن کاردستی های تزیینی می باشد، با قرار دادن کاردستی های ساخت فرزندان دلبند خود به عنوان دکوری و یا برای تزیین اتاق شان موجب افزایش خودباوری و حس اعتماد به نفس آنها می شوید. با این کاردستی می توانید با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای واحد کار گیاهان هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با قسمت های مختلف گل و رنگ های زرد، سبز، قرمز را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و کاردستی تابلوی گل زیبا را بسازید و همراه کودک خود لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، كارتن، در بطرى، سيخ چوبى، رول دستمال كاغذى

طرز ساخت

براى شروع كار، در بطرى های سبز رنگ را برای چمن استفاده میكنم و به ترتيب كنار هم پايين كارتن می چسبانیم، سپس يک سوم از سيخ چوبى رو جدا کرده و سمت بزرگتر را بالاى چمن می چسبانیم، از در بطرى زرد و قرمز برای درست کردن گل استفاده کرده و روی کارتن می چسبانیم. سه در بطرى آبى و سيخ چوبى کوچکتر را روى چمن به عنوان گل دیگر می چسبانیم. رول دستمال كاغذى را قيچى کرده و دو قسمتش را به عنوان برگ دو طرف گل بزرگتر می چسبانیم.

اهداف کاردستی

آموزش رنگ ها، حساس شدن نسبت به محيط اطراف، افزایش دقت، هماهنگی بین چشم و دست، دست ورزى، آموزش استفاده از وسايل دور ريختنى

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما