حلزون خندان پیچ پیچ

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی حلزون را می بینید که با مقوا درست شده است. از روش های بسیار مناسب برای سرگرم کردن کودکان و آموزش مهارت های فیزیکی و تطابق و هماهنگی اندام ها با یکدیگر، ساخت کاردستی است. البته ساخت کاردستی به قوه ی تخیل و خلاقیت کودک نیز بسیار کمک خواهد کرد. علاوه بر این بر مهارت حل مسئله که از مهارت های بسیار کلیدی برای کودک در آینده خواهد بود کمک میکند. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای آموزش شکل هندسی دایره هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با حیوان حلزون و رنگ های مختلف را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و کاردستی حلزون را بسازید و همراه کودک خود نمایش خلاق بازی کرده و لحظات خوبی داشت باشید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، مقوا، ماژيک، مداد رنگى دايره نارنجى با قطر ١٥ سانتيمتر دايره صورتى با قطر ١٠ سانتيمتر ٢ عدد دايره زرد با قطر ١/٥ سانتيمتر مستطيل بنفش ٢*٤ سانتيمتر

طرز ساخت

براى شروع كار، دايره بزرگتر را از وسط تا زده و نصف دايره صورتى را چسب زده و روى دايره بزرگ می چسبانيم. مستطيل را از وسط قيچى كرده و می چسبانيم . دايره هاى كوچک را بالاى مستطيل می چسبانيم. با ماژيک چشم و دهان کشیده، سپس خط هاى كروى روى صدف حلزون می كشيم و با مداد رنگى، رنگ می كنيم.

اهداف کاردستی

آشنايى با اشكال هندسى، شناخت رنگ ها، سرگرمى، افزایش دقت، هماهنگی بین چشم و دست، دست ورزى

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما