آموزش کاردستی مرغ بانمک با قاشق

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی مرغ را می بینید که با قاشق یکبار مصرف درست شده است. قاشق های یک بار مصرفی که به راحتی دور انداخته می شوند، با کمی حوصله و دقت به کاردستی های زیبایی تبدیل می شوند. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای واحد کار حیوانات اهلی و قصه گویی هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با حیوان مرغ و رنگ قرمز و سفید را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی مرغ قاشقی را بسازید و همراه کودک خود نمایش خلاق بازی کرده و لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز

قاشق پلاستیکی، پد آرایشی، مقوا، ماژیک، چسب، قیچی مستطیل سفید 5*12 سانتیمتر مستطیل قرمز 3*5 سانتیمتر مستطیل قرمز 2*2/5 سانتیمتر مستطیل قرمز 1*3 سانتیمتر مستطیل زرد 2*3/5 سانتیمتر

طرز ساخت

مستطیل سفید را از وسط تا زده و بال های مرغ را قیچی کرده و پد آرایشی را از وسط جدا کرده، سپس بال مرغ را قسمت میانی آن می چسبانیم. قاشق را نیز چسب زده و آن را هم روی پد می چسبانیم، سپس سمت دیگر پد را چسب زده و روی آنها می چسبانیم. تاج مرغ را از مستطیل بزرگ قرمز قیچی کرده و بالای قاشق می چسبانیم. نوک مرغ را نیز از مستطیل بعدی به صورت سه گوش قیچی کرده و می چسبانیم و با ماژیک سیاه برایش چشم و روی بال هایش خط می کشیم. مستطیل قرمز بعدی را از وسط تا زده و برای مرغ پاپیون قیچی کرده و روی گردنش می چسبانیم. مستطیل زرد را نیز از وسط تا زده و به صورت گرد قیچی کرده و شبیه دکمه روی بدن مرغ مان می چسبانیم.

اهداف کاردستی

افزایش خلاقیت، افزایش قدرت تفکر، آگاهی از توانایی استفاده از وسایل دور ریختنی

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما