لاک پشت خال خالی، آموزش صدای ل

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی لاک پشت را می بینید که برای آموزش صدای ل درست شده است. لاک پشت از حیوانات مورد علاقه کودکان محسوب می شود. علاقه زیاد به این حیوان، راه برای شکل گیری جرقه های خلاقیت را در ذهن کودکان هموار می کند. ساخت لاک پشت یکی از سرگرمی های جالب برای کودکان پیش دبستانی و مقطع ابتدایی می باشد، شما می توانید با ساختن این کاردستی حرف ل را به کودک خود آموزش دهید. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. هدف از درست کردن کاردستی برای حروف الفبا افزایش قدرت خلاقیت، افزایش ارتباط بین چشم ها و دست ها و آموزش غیر مستقیم حروف الفبا در قالب کاردستی هست. در صورتی که آموزش حروف الفبا به صورت اصولی آغاز شود می تواند در علاقمند کردن کودکتان به خواندن و نوشتن بسیار تاثیر گذار باشد. شما می توانید همراه کودکتان کاردستی لاک پشت را به عنوان گیفت برای همکلاسی هایش درست کرده و خوشحالشان کنید. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی لاک پشت را برای کودک خود ساخته و حین آموزش حرف ل، در مورد نحوه زندگی لاک پشت و دوزیست بودنش با کودکتان گفت و گو کرده و لحظات خوبی کنار هم داشته باشید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، مقوا، ماژیک دایره سبز با قطر 10 سانتیمتر مستطیل سبز 4*6 سانتیمتر مربع سبز 6*6 سانتیمتر 2 عدد دایره سفید با قطر 1/5 سانتیمتر 10 عدد دایره زرد با قطر 1 سانتیمتر

طرز ساخت

ابتدا دایره بزرگ را از یک طرف تا مرکز دایره برش می دهیم، یک سمتش را چسب زده به سمت دیگر می چسبانیم و یک مخروط درست می کنیم. دایره های زرد را روی مخروط می چسبانیم. صورت لاک پشت را از مستطیل سبز قیچی کرده و دست و پاهای لاک پشت را از مربع سبز قیچی کرده و هرکدام را سرجای خود می چسبانیم. چشم های لاک پشت را هم می چسبانیم و با ماژیک سیاه داخلش را رنگ کرده و برایش یک لبخند می کشیم و در آخر صدای ل را روی دست و پا های لاک پشت می نویسیم.

اهداف کاردستی

آموزش صدای ل، تمرین شمارش، شناخت لاک پشت به عنوان دو زیست، دست ورزی

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما