سگ وفادار، آموزش صدای س

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی سگ وفادار را می بینید که برای آموزش صدای س با استفاده از رول دستمال کاغذی درست شده است. کاردستی سگ ارتباط معنا داری با حرف الفبا مورد نظر دارد. کودکان در هنگام درست کردن کاردستی بدون اینکه متوجه شوند، در حال یادگیری هستند. در واقع انجام فعالیت‌‌هایی که کودکان در حال درست کردن یک دست‌سازه هستند، فرصتی برای رشد ذهن و یادگیری کودک فراهم می‌کند. قطعا با گذاشتن اندکی وقت و تنها با بکارگیری لوازم و وسایل ساده، می‌توانید قدرت خلاقیت و مهارت‌های کودک خود را پرورش دهید. همچنین با کاردستی سگ می توانید توجه او را نسبت به محیط زیست اطراف بیشتر کنید، چراکه با رول دستمال کاغذی یک سگ درست می کنید، همچنین می توانید در حین درست کردن کاردستی سگ شعر حرف س را با هم بخوانید. پس همین الان دست به کار شوید و این سگ وفادار را با رول دستمال کاغذی بسازید و با ساختن کاردستی سگ، صدای س را به کودک خود آموزش داده و شادی را به کودکتان هدیه دهید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، کاغذ رنگی، رول دستمال کاغذی، چشم متحرک مستطیل کرمی 10*14 سانتیمتر مستطیل کرمی 4*6 سانتیمتر مستطیل کرمی 2*6 سانتیمتر مستطیل سیاه 5/5*7 سانتیمتر مستطیل سیاه 2*3 سانتیمتر

طرز ساخت

برای شروع کار، مستطیل بزرگ را دور رول دستمال کاغذی می چسبانیم. مستطیل مشکی را از وسط تا زده و گوش های سگ را قیچی و دو طرف رول دستمال می چسبانیم. چشم های سگ را هم چسب زده و می چسبانیم، سپس پوزه سگ را از مستطیل سیاه کوچک قیچی کرده و می چسبانیم. دم سگ را از مستطیل کرمی بزرگ و پاهایش را از مستطیل آخر قیچی کرده و می چسبانیم. با ماژیک سیاه شکل پنجه پای سگ را کشیده و انتها دمش را رنگ کرده و خط پوزه اش را هم می کشیم. در آخر صدای س را بالای سرش می نویسیم.

اهداف کاردستی

آموزش صدای س، آگاهی از توانایی تبدیل کردن وسایل دور ریختنی به کاردستی های زیبا، دست ورزی

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما