ساخت خرس قطبی لرزان با کاغذ دایره و مستطیل

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی خرس قطبی را می بینید که با کاغذ و حجم دار درست شده است. از روش های بسیار مناسب برای سرگرم کردن کودکان و آموزش مهارت های فیزیکی و هماهنگی اندام ها با یکدیگر، ساخت کاردستی است. البته ساخت کاردستی به قوه ی تخیل و خلاقیت کودک نیز بسیار کمک خواهد کرد. علاوه بر این بر مهارت حل مسئله که از مهارت های بسیار کلیدی برای کودک در آینده خواهد بود کمک میکند. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای واحد کار حیوانات قطب هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با حیوان خرس قطبی و رنگ سفید را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این خرس قطبی را با کمک فرزندتان درست کرده و همراه هم بازی کنید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، كاغذ سفيد، ماژيک، توپک، نى مستطيل سفيد ٨*٣٠ سانتيمتر مستطيل سفيد ٢*٥ سانتيمتر ٤ عدد مستطيل سفيد ٢*١٥ سانتيمتر ٢ عدد دايره با قطر ٢ سانتيمتر دايره با قطر ٧ سانتيمتر

طرز ساخت

براى شروع كار، مستطيل بزرگتر را به فاصله ٢ و ١٠ سانتيمتر علامت گذارى کرده و خط چين می کشیم. از قسمت هاى خط چين شده، تا زده و دو سمتش را بهم می چسبانيم. مستطيل هاى هم اندازه را روى هم گذاشته و يک سمتش را به صورت نيم دايره قيچى کرده و تا می زنيم. با ماژيک روى سمت نيم دايره خط پنجه را کشیده و جاى دست و پاى خرس قطبى می چسبانيم. دايره هاى كوچک را جاى گوش بالاى دايره بزرگتر می چسبانيم و توپک را جاى بينى می چسبانيم. با ماژيک داخل گوش ها را رنگ کرده و برايش چشم و دهان می كشيم. از مستطيل كوچک دم قيچى كرده و می چسبانيم، سپس صورتش را نيز می چسبانيم. نى را پايين خرس قطبى می چسبانيم.

اهداف کاردستی

سرگرمى، افزایش دقت، هماهنگی بین چشم و دست، دست ورزى، شناخت خرس قطبى، آشنایی با رنگ سفيد

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما