در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی انار مقوایی را می بینید که با دایره های مقوایی حجم دار درست شده است. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. ساخت این کاردستی برای کودکان به تمرکز فکری و رشد و شکوفایی خلاقیت انان کمک می کند. این کاردستی می تواند یک کاردستی جالب برای شب یلدا هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با میوه انار، رنگ قرمز و شکل هندسی دایره را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی انار را بسازید و شب یلدا به کودکان فامیل هدیه داده، همراه کودک خود لذت هدیه دادن را تجربه کنید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، مقوا ٢ عدد دايره قرمز با قطر ١٣ سانتيمتر مستطيل قرمز ۴*۵/۵ سانتيمتر

طرز ساخت

براى شروع كار، دايره قرمز را از وسط تا می‌زنيم و وسط دايره دیگر می‌چسبانيم. بالای مستطيل را به صورت زيگزال قيچی کرده و تا می‌زنيم، سپس بالای دايره به عنوان تاج انار می‌چسبانيم.

اهداف کاردستی

آشنايى با شكل هندسى دايره و مستطيل، شناخت رنگ قرمز، سرگرمى، افزایش دقت، هماهنگی بین چشم و دست، آشنايى با ميوه فصل پاييز و انار به عنوان اصلى‌ترين ميوه شب يلدا، دست ورزى

عکس های ارسالی شما