تمساح انگشتی، آموزش صدای ت

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی تمساح انگشتی را می بینید که برای آموزش صدای ت با کاغذ درست شده است. این کاردستی ارتباط معنا داری با حرف الفبای مورد نظر دارد. ساخت کاردستی آموزش حروف الفبا یکی از بهترین روش های آموزش الفبای فارسی به کودکان پیش دبستانی و اول دبستان است. آموزش حروف الفبا به کودکان می تواند بسیار شیرین باشد و شما می توانید با آموزش الفبا کودک خود را برای خواندن و نوشتن آماده کنید. در بسیاری از کودکان غریزه مهربانی با حیوانات وجود ندارد به همین دلیل ضروری است رفتار مناسب با حیوانات را به آن ها بیاموزیم. یکی از روش های نزدیکی و آشنایی با حیوانات ساخت کاردستی انگشتی آن ها می باشد بدین منظور با ساخت تمساح انگشتی می توانید با نمایش عروسکی آموزش مهربانی با حیوانات را به کودک خود آموزش دهید. پس همین الان دست به کار شوید و با ساختن کاردستی تمساح انگشتی صدای ت را به کودک خود آموزش داده و همچنین می توانید به وسیله ساخت کاردستی تمساح انگشتی ساعاتی مفرح را همراه با کودکتان سپری کنید، علاوه بر این با ساخت این کاردستی می توانید کودکتان را با حیوان تمساح آشنا کنید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، کاغذ رنگی، ماژیک مستطیل سبز 6*7 سانتیمتر مستطیل سفید 2/5*4 سانتیمتر مستطیل سبز 3*5 سانتیمتر مستطیل سبز 1*6 سانتیمتر

طرز ساخت

ابتدا یک سمت مستطیل سبز بزرگ را چسب زده و به سمت دیگرش می چسبانیم و یک حلقه درست می کنیم، سپس صورت تمساح را قیچی کرده و از مستطیل سفید دندان های تمساح را به صورت زیگزال قیچی کرده و روی صورتش می چسبانیم. مستطیل سبز باریک را به صورت زیگزال قیچی کرده و به عنوان دم تمساح آماده می کنم. با ماژیک سیاه چشم های تمساح را کشیده و دماغش را هم می کشیم. صورت آماده شده را روی حلقه انگشتی می چسبانیم، سپس دم را هم پشت حلقه می چسبانیم و با ماژیک صدای ت را پایین حلقه می نویسیم.

اهداف کاردستی

آموزش صدای ت، تقویت قدرت خلاقیت، آگاهی از توانایی انگشت ها، دست ورزی

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما