آموزش ساخت ماهی با بادکنک

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی ماهی بادکنکی را می بینید که استفاده از بادکنک در ساخت ماهی یک ایده ی جالب و زیبا است. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با کمی ابتکار و خلاقیت با استفاده از بادکنک شکل های متنوعی از ماهی تهیه نمایید حتی می توانید با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب به عنوان ماهی سفره ی هفت سین هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با ماهی، زندگی زیر آب و رنگ قرمز را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی ماهی بادکنکی را بسازید و همراه کودک خود لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز

بادکنک، چسب، قیچی، مقوا، چشم متحرک، ماژیک مستطیل آبی 18*20 سانتیمتر مستطیل قرمز 5*9 سانتیمتر مستطیل قرمز 2*4 سانتیمتر

طرز ساخت

ابتدا بادکنک را روی مستطیل آبی می چسبانیم، سپس مستطیل قرمز را از وسط تا زده باله هایش را قیچی و دو طرفش می چسبانیم. از مستطیل بعدی نیز برایش دهان قیچی کرده و می چسبانیم. چشم ماهی را نیز می چسبانیم سپس با ماژیک آبی حباب و موج می کشیم و با ماژیک سبز خزه می کشیم.

اهداف کاردستی

آگاهی از توانایی تبدیل وسایل به کاردستی های زیبا، افزایش مهارت دست ورزی و قدرت خلاقیت، شناخت رنگ ها، آگاهی از نحوه زندگی ماهی ها زیر آب

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما