آموزش ساخت مرغ با بادکنک
در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی مرغ بادکنکی را می بینید که با مقوا و باد کردن بادکنک حجم دار شده است. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. شما می توانید از این کاردستی تعداد بیشتر و همچنین به شکل حیوانات مختلف درست کرده و برای قصه گویی و نمایش خلاق هم استفاده کنید. این کاردستی می تواند اهداف دیگری چون آشنایی با حیوان جوجه و رنگ زرد را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی مرغ بادکنکی را بسازید و همراه کودک خود لذت ببرید.

بادکنک، چسب، قیچی، مقوا، ماژیک، مستطیل قرمز 12/5*14 سانتیمتر، مستطیل قرمز 6*12 سانتیمتر، مستطیل قرمز 14*22 سانتیمتر، مستطیل زرد 8*13 سانتیمتر، مستطیل زرد 14*22 سانتیمتر

کوچکترین مستطیل قرمز را از وسط تا زده و نوک مرغ را قیچی کرده سپس دمش را با مستطیل زرد قیچی کرده و فرم می دهیم. از مستطیل متوسط یک قلب برای پاهایش قیچی می کنیم. بال های مرغ را از مستطیل زرد بزرگ و تاجش را از مستطیل قرمز بزرگ قیچی می کنیم و به ترتیب هر کدام را سرجای خود می چسبانیم و با ماژیک چشم و مژه می کشیم.
افزایش مهارت دست ورزی، افزایش مهارت قصه گویی و قدرت خلاقیت و تخیل، شناخت رنگ های زرد و قرمز
این کاردستی رو ساختی؟
اگر شما و کودکتون این کاردستی رو ساختید، میتونید عکسش رو برای ما بفرستید
کاردستیسرگرمیحیواناتپیش دبستانینوپاخروسمرغجوجهبادکنکپرنده
مطالب مشابه
آموزش کاردستی مرغ بانمک با قاشق
آموزش ساخت ماهی با بادکنک
ساخت فیل بادکنکی، آموزش حرف ف
ساخت جوجه کوچولو با کاغذ رنگی
دفتر مشق