ساخت آدم برفی با پنبه و کاغذ
در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی آدم برفی زیبا را می بینید که با پنبه درست دیده می شود. با این کاردستی علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. کاردستی آدم برفی می تواند اهداف دیگری مثل آشنایی با ماه های فصل زمستان، رنگ های سرد و همینطور آشنایی با نحوه تشکیل برف و پوشاک زمستانی را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی آدم برفی را بسازید و همراه کودک خود لذت ببرید.
چسب، قیچی، مقوا، كاغذ رنگى، کاغذ A4، پنبه، دكمه، چوب بستنى، برچسب يا پولک قرمز مقوا آبى به اندازه A4 دایره سفيد با قطر ١٢ سانتیمتر دایره سفيد با قطر ٨ سانتيمتر مربع قرمز به اضلاع ٤ سانتيمتر مستطيل نارنجى ٢*٤ سانتيمتر
براى شروع كار، دايره بزرگتر را روی كاغذ A4 و دايره ی كوچكتر را بالاى دايره ی بزرگتر می چسبانيم. روى دايره ها را با پنبه می پوشانيم. بالاى مربع را گرد قیچی کرده و به عنوان كلاه می چسبانيم، سپس از مستطيل براى آدم برفى دماغ قيچی مى كنيم. چشم ها و دكمه های آدم برفی را می چسبانيم. با برچسب يا پولک دهان آدم برفى را می چسبانيم. از چوب بستنى به عنوان دست هاى آدم برفى استفاده مى كنيم.
افزایش دقت، هماهنگی بین چشم و دست، یادگیری رنگ ها، آشنایی با اشكال هندسى، شناخت ماه های فصل زمستان
این کاردستی رو ساختی؟
اگر شما و کودکتون این کاردستی رو ساختید، میتونید عکسش رو برای ما بفرستید
کاردستیسرگرمیفصل‌هادور ریختنی هاچوب بستنیپیش دبستانیدبستانیزمستانپنبهکاردستی با مواد دور ریختنی
مطالب مشابه
ساخت آدم برفی با پنبه و کاغذ
ساخت رنگین کمان هفت رنگ با پنبه و کاغذرنگی
ساخت رنگین کمان حجم دار با پنبه و کاغذ
ساخت یک پنگوئن با بطری آب معدنی و کاغذ و پنبه
نقاشی آدم برفی رنگی
دفتر مشق