یوزپلنگ بامزه، آموزش صدای ی

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی یوزپلنگ را می بینید که برای آموزش صدای ی به ساده ترین شکل و به صورت خلاقانه درست شده است. یوزپلنگ یکی از محبوب‌ترین حیوانات دنیا است و کاردستی آن برای کودکان جالب خواهد بود. هدف از درست کردن کاردستی هماهنگی بین چشم، مغز و دست کودک است همچنین از مهم ترین فواید کاردستی درست کردن، پرورش خلاقیت کودک است. ساخت کاردستی آموزش حروف الفبا یکی از بهترین روش های آموزش الفبای فارسی به کودکان پیش دبستانی و اول دبستان است. آموزش حروف الفبا به کودکان می تواند بسیار شیرین باشد و شما می توانید با آموزش الفبا کودک خود را برای خواندن و نوشتن آماده کنید. کاردستی یوزپلنگ می تواند یک کاردستی جالب برای واحد کار حیوانات جنگل هم باشد و همچنین کودکان با ساختن کاردستی یوزپلنگ در کنار یادگیری حرف ی، با حیوان ببر و رنگ نارنجی و مشکی آشنا می شوند. پس همین الان دست به کار شوید و کاردستی یوزپلنگ را بسازید و همراه کودک خود شعر حرف ی را تمرین کرده و کنار هم لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، کاغذ رنگی، ماژیک مستطیل نارنجی 11*16 سانتیمتر مستطیل نارنجی 5*8 سانتیمتر دایره نارنجی با قطر 5 سانتیمتر 2 عدد دایره نارنجی با قطر 2 سانتیمتر 2 عدد دایره سفید با قطر 1 سانتیمتر

طرز ساخت

ابتدا مستطیل بزرگ را از وسط تا زده و قسمت میانی را از سمت باز، به صورت نیم دایره قیچی می کنیم، سپس هرکدام را به سمت بیرون به اندازه یک سانتیمتر تا می زنیم. دایره های کوچک را چسب زده و دو طرف دایره بزرگتر به عنوان گوش می چسبانیم. دایره های سفید را به عنوان چشم های یوزپلنگ می چسبانیم و با ماژیک سیاه برایش بینی و پوزه کشیده و خط های روی صورت و داخل گوشش را می کشیم، سپس داخل چشمانش را رنگ کرده و ابرو می کشیم. خط های روی بدن یوزپلنگ را هم می کشیم. دم یوزپلنگ را از مستطیل آخر قیچی کرده و می چسبانیم، صورتش را هم می می چسبانیم. خط های روی دمش را کشیده و صدای ی را روی بدنش می نویسیم.

اهداف کاردستی

آموزش صدای ی، شناخت رنگ نارنجی، شناخت یوزپلنگ به عنوان حیوان جنگل، شناخت الگوی راه راه

عکس های ارسالی شما