پرنسس رنگی با مقوای رنگی

در این ویدئو آموزش ساختن یک بازی کاغذی را می بینید که با کاغذ کادو درست شده است. با این بازی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در نقاشی و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. این بازی همچنین می تواند یک بازی جالب برای افزایش تمرکز و دقت هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با رنگ های مختلف را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این بازی پرنسس با لباس های مختلف را بسازید و همراه کودک خود لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز

مقوا، کاغذ A4، چسب، قیچی، مداد رنگی، کاغذ کادو یا کاغذ رنگی مقوا یا کارتن بزرگتر از کاغذ A4 کاغذ A4 کاغذ کادو یا کاغذ رنگی به اندازه پیراهن پرنسسی که می کشید و به تعداد دلخواه

طرز ساخت

روی کاغذ A4 یک پرنسس با یک پیراهن بلند کشیده و سپس پیراهنش را قیچی کرده و کاغذمان از سه طرف روی مقوا می چسبانیم. قسمت بالای کاغذ را آزاد گذاشته و چسب نمی زنیم. کاغذ کادو ها را روی هم گذاشته و بین کاغذ و مقوا یعنی قسمت قیچی شده ی پیراهن قرار می دهیم. با جا به جا کردن کاغذ کادو ها پیراهن پرنسس نیز تغییر می کند.

اهداف بازی

سرگرمی، بازی، افزایش قدرت تخیل و خلاقیت، دست ورزی، شناخت و تشخیص رنگ ها

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما