فرفره هندوانه‌ای با کاغذ رنگی

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی فرفره ی هندوانه ای را می بینید، ساختن این فرفره هندوانه‌ای با کاغذ رنگی می تواند در هر زمانی موجب شادی شما و کودک عزیزتان شود. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با تا زدن کاغذ دست هایش را تقویت کرده و با تمرکز بر دنبال کردن دستور العمل، دقت و تمرکزش را افزایش دهید. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای شب یلدا هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با میوه هندوانه، رنگ قرمز و سبز، الگوها و اشکال را برای بچه های کوچکتر، حتی جنبه آموزشی درس علوم هم برای بچه های بزرگ تر را داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی شب یلدا را بسازید و همراه کودک خود لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، كاغذ رنگى، ماژيک، پونز، نى، مدادرنگى، خط كش ٢ عدد مربع سبز و قرمز به ضلع هاى ٢٠ سانتيمتر

طرز ساخت

براى شروع كار، ابتدا پشت مربع سبز را چسب زده و مربع قرمز را روى آن می‌چسبانيم. مربع را از هر طرف تا زده و با خط كش هر طرف را به اندازه ١٠ سانتيمتر علامت گذاشته و قيچى می‌كنيم. با مداد رنگى سبز، سمت سبز مربع خط‌هايى به عنوان خطوط هندوانه می‌كشيم. سپس از قسمت‌هايى كه قيچى كرده‌ايم يكى در ميان به داخل تا زده و چسب می‌زنيم، سپس با پونز محكم می‌كنيم. در آخر پونز را به نى وصل می‌کنيم.

اهداف کاردستی

آشنايى با شكل هندسى مربع، شناخت رنگ قرمز و سبز، سرگرمى، افزایش دقت، هماهنگی بین چشم و دست، آشنايى با ميوه هندوانه، دست ورزى

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما