ساخت ماکت صورتک شناخت احساسات با دایره

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی ماکت صورت را می بینید که برای آموزش حالات چهره و شناخت احساسات درست شده است. با این کاردستی شما به کودکتان کمک می‌کنید تا با احساسات خودش ارتباط برقرار کند و بتواند احساسات دیگران را هم بهتر درک کند و همینطور همدلی کردن را یاد می‌گیرد. شما می توانید در مورد حالات مختلف غمگینی، شادی، عصبانیت، ترس با کودکتان صحبت کنید و در مورد اینکه هر کدام از این احساسات در چه زمانی بروز می‌کند. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای واحد کار شناخت احساسات هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون تقویت هوش هیجانی و مهارت های روابط اجتماعی را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی شناخت احساسات را بسازید و همراه کودک خود بازی کرده و لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، مقوا رنگی، کاغذ رنگی، فوم، ماژیک دایره زرد به قطر ۱۲ سانتیمتر ۴ عدد دایره طلایی به قطر ۱۲ سانتیمتر ۱ عدد مقوای طلایی برای موی بافت مقوای صورتی برای پاپیون

طرز ساخت

مطابق ویدئو ۵ عدد دایره ۱۲ سانتیمتری برش داده و از وسط خط تا می اندازیم. روی آنها با ماژیک حالت های صورت را نقاشی و تا کرده و روی هم به ترتیب می چسبانیم، در آخر روی دایره ی طلایی می چسبانیم.

اهداف کاردستی

دست ورزی، افزایش تمرکز، هماهنگی بین چشم و دست، یادگیری احساسات

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما