ساخت لاک‌پشت راه راه با کاغذهای رنگی

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی لاک پشت کاغذی را می بینید که با نوارهای کاغذی حجم دار شده است. لاک پشت از حیوانات مورد علاقه ی کودکان محسوب می شود. علاقه زیاد به این حیوان، راه برای شکل گیری جرقه های خلاقیت را در ذهن کودکان هموار می کند. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای واحد کار دوزیستان هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با حیوان لاک پشت و رنگ های مختلف را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی لاک پشت راه راه را بسازید و همراه کودک خود نمایش خلاق بازی کرده و لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، مقوا، ماژيک دايره به قطر ١٥ سانتيمتر ٤ عدد مستطيل ٢*٣٠ سانتيمتر مستطيل سفيد ٦*١٥ سانتيمتر مستطيل سفيد ٥*٦ سانتيمتر ٢ عدد دايره به قطر ٠/٥ سانتيمتر

طرز ساخت

براى شروع كار، مستطيل سفيد كوچک را به شكل سر لاک پشت قيچى كرده و می چسبانيم. مستطيل بعدى را از وسط قيچى كرده و هر كدام را تا زده و شكل دست و پاى لاک پشت را قيچى كرده و اطراف لاک پشت می چسبانيم. با قسمت هاى اضافى باقى مانده دم لاک پشت را قيچى كرده و می چسبانيم. دايره هاى كوچک را به عنوان چشم هايش را می چسبانيم. مستطيل هاى رنگى را از دو طرف به اندازه نيم سانتيمتر تا زده و روى دايره و به عنوان لاک، لاک پشت می چسبانيم. با ماژيک داخل چشمانش را سياه کرده و دهان لاک پشت را می كشيم.

اهداف کاردستی

شناخت حیوان لاک پشت، سرگرمى، افزایش دقت، هماهنگی بین چشم و دست، افزایش مهارت دست ورزى، آموزش اشكال هندسى ، شناخت رنگ

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما