ساخت لاک پشت سه بعدی با کاغذ رنگی

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی لاک پشت کاغذی را می بینید که با حلقه های کاغذی حجم دار شده است. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای واحد کار دوزیستان هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با حیوان لاک پشت و رنگ صورتی و بنفش را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی لاک پشت برجسته را بسازید و همراه کودک خود لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، مقوا دایره بنفش با قطر 12 سانتیمتر مستطیل بنفش 3/5*9 سانتیمتر مستطیل بنفش 4/5*9 سانتیمتر مستطیل بنفش 6*7 سانتیمتر مستطیل بنفش 2*2/5 سانتیمتر 2 عدد دایره با قطر 1/5 سانتیمتر 8 عدد مستطیل صورتی 2*10 سانتیمتر

طرز ساخت

ابتدا سر لاک پشت را قیچی کرده و دو دایره را جای چشم هایش می چسبانیم سپس با ماژیک سیاه برایش بینی و دهان کشیده و قسمت بالای دایره می چسبانیم. یکی از مستطیل ها را تا زده و دست های لاک پشت و بعدی را تا زده پاهایش را قیچی می کنیم و دو طرف لاک پشت می چسبانیم. از مستطیل کوچکتر نیز برایش دم قیچی و می چسبانیم. ابتدای مستطیل های صورتی را چسب زده و به انتهایشان می چسبانیم و حلقه درست می کنیم بعد از آماده شدن همه ی حلقه ها دو طرفشان با دست خط تا می اندازیم و روی دایره به عنوان لاک، لاک پشت می چسبانیم.

اهداف کاردستی

آموزش رنگ، دست ورزی، افزایش مهارت دست ورزی و قصه گویی، افزایش قدرت تخیل و خلاقیت

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما