ساخت یک خرگوش سه بعدی با مستطیل‌های کاغذی

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی خرگوش کاغذی را می بینید که با نوارهای کاغذی حجم دار شده است. شما می توانید با ساختن کاردستی ساعاتی مفرح را همراه با کودکتان سپری کنید علاوه بر این با کاردستی خرگوش می توانید کودک را با حیوان خرگوش آشنا کرده و همینطور کودکتان آموزش مهربانی با حیوانات را بیاموزد. هدف از کاردستی تقویت حافظه تصویری و تجسمی و هماهنگی بین چشم، مغز و دست کودک است همچنین از مهم ترین فواید کاردستی، پرورش خلاقیت کودک است. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای تززین اتاق کودک هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با حیوان خرگوش و رنگ سفید را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی خرگوش را بسازید و همراه کودک خود لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، كاغذ A4، ماژيک، مدادرنگی ٤ عدد مستطيل ٢*٣٠ سانتيمتر ٤ عدد مستطيل ١/٥*٢٢ سانتيمتر ١ عدد مستطيل ٦*٢٠ سانتيمتر ١ عدد مستطيل ٥*٨ سانتيمتر ١ عدد مستطيل ٣*٥ سانتيمتر

طرز ساخت

براى شروع كار، ٤ مستطيل بزرگتر را روى هم قرار داده و از وسط تا می زنیم، سپس قسمت تا زده شده را چسب زده و به ترتیب می چسبانيم. مستطيل بعدى را از وسط تا زده و پاهاى خرگوش را قيچي کرده و می چسبانیم. ٤ مستطيل کوچکتر را هم روی هم قرار داده و از وسط تا زده و می چسبانیم، سپس هر دو را بهم می چسبانیم و بدن خرگوش را آماده می کنیم. مستطيل بعدی را از وسط تا زده و گوش هاى خرگوش را قيچی کرده و با مداد رنگی گوش ها و ناخن هاى خرگوش را رنگ می كنیم، گوش هاش را می چسبانیم. آخرين مستطيل را از وسط قيچي می كنیم، يک سمتش را از وسط تا زده و به صورت بيضى قيچى کرده، با ماژيک رنگ می كنیم و به عنوان چشم هاى خرگوش می چسبانیم، روی قسمت بعدی مستطیل بينى خرگوش را کشیده و قيچي می كنیم و می چسبانیم.

اهداف کاردستی

افزایش دقت، هماهنگی بین چشم و دست، دست ورزى، آشنایی با حیوان خرگوش، آشنایی با رنگ سفید

عکس های ارسالی شما