ساخت جوجه تیغی رنگی رنگی با مقوا

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی جوجه تیغی رنگی را می بینید که با مقوا درست شده است. از طریق ساخت این کاردستی تمرکز، دقت، هماهنگی بین چشم و دست و مهارت های کار با قیچی و مهارت های ظریف دست کودک افزایش یافته و خلاقیت او بیشتر می شود. شما می توانید در حین ساختن این کاردستی زیبا همراه کودکتان رنگ ها را تمرین کنید و اگر کودکتان بزرگتر است او را با شکل هندسی مستطیل نیز آشنا کنید. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای واحد کار حیوانات وحشی هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با حیوان جوجه تیغی و رنگ های مختلف را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و با ساختن جوجه تیغی رنگی همراه کودک عزیزتان حسابی سرگرم شوید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، مقوا، ماژيک مستطيل نارنجى ١٠*١٨ سانتيمتر مستطيل نارنجى ٣*٦ سانتيمتر ١٠ عدد مستطيل رنگى ٢*٥ سانتيمتر ٣ عدد دايره با قطر ١ سانتيمتر

طرز ساخت

براى شروع كار، ابتدا شكل جوجه تيغى را روى مستطيل نارنجى کشیده و قيچى می كنيم، سپس دايره ی سياه را جاى بينى، دايره ی سفيد را جاى چشم و دايره ی قرمز را جاى لپ می چسبانيم. با ماژيک سياه داخل چشمش را رنگ کرده و برايش لبخند می كشيم. مستطيل نارنجى را از وسط تا زده و پاهاى جوجه تيغى را قيچى كرده و می چسبانيم. مستطيل هاى رنگى را تا زده و جاى تيغ هاى جوجه تيغى می چسبانيم.

اهداف کاردستی

سرگرمى، افزایش دقت، هماهنگی بین چشم و دست، دست ورزى، شناخت جوجه تيغى ، شناخت رنگ هاى مختلف

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما