ساخت بالن رنگین کمانی

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی بالن کاغذی را می بینید که با نوارهای کاغذی حجم دار شده است. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای تزیین اتاق کودک هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با نحوه ی حرکت بالن و رنگ های مختلف را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی بالن رنگی را بسازید و همراه کودک خود لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، مقوا، کاغذA4، رول دستمال کاغذی مستطیل سبز 8*13 سانتیمتر مستطیل سبز 6/5*9 سانتیمتر مستطیل سبز 5*6 سانتیمتر مستطیل آبی 5*10 سانتیمتر مستطیل آبی 3*10 سانتیمتر 5 عدد مستطیل رنگی 1/5*18 سانتیمتر

طرز ساخت

مستطیل های آبی را به شکل ابر قیچی کرده و در آسمان می چسبانیم و دو مستطیل سبز بزرگ را به شکل تپه قیچی کرده و پایین کاغذمان می چسبانیم. یک دایره به قطر 10 می کشیم و دو طرف مستطیل های رنگی را کمی تا زده و چسب زده و روی دایره می چسبانیم. نصف رول دستمال کاغذی را پایین بالن می چسبانیم. مستطیل سبز آخر را از وسط تا زده و به شکل درخت قیچی کرده و دو طرف بالن می چسبانیم. با ماژیک قهوه ایی دو قسمت بالن را با کشیدن خط بهم وصل می کنیم و روی رول دستمال کاغذی را به دلخواه با ماژیک تزیین می کنیم و برای درخت هایمان تنه می کشیم.

اهداف کاردستی

آموزش رنگ ها، افزایش مهارت دست ورزی، افزایش قدرت خلاقیت

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما