روباه مکار، آموزش صدای ر

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی روباه را می بینید که برای آموزش صدای ر، با استفاده از چوب بستنی درست شده است. کاردستی روباه ارتباط معنا داری با حرف الفبای مورد نظر دارد. هر حرف نمایانگر صدایی در زبان گفتاری است، که به ما این امکان را می دهد که از طریق ترکیب اصوات کلمات را ایجاد کنیم. هنگامی که کودک شما با ظاهر و صدای آوایی هر حرف آشنا می شود، آنها یک قدم به یادگیری نحوه شنیدن کلمات و خواندن و نوشتن نزدیک خواهند شد. با کاردستی روباه می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، توجه او را نسبت به محیط زیست اطراف بیشتر کنید، چراکه با چوب بستنی یک روباه درست می کنید. پس همین الان دست به کار شوید و با ساختن کاردستی روباه صدای ر ، شکل هندسی مثلث و رنگ نارنجی را به کودک خود آموزش داده و همچنین می توانید قصه های مختلفی در مورد محل و نحوه ی زندگی روباه برای کودکتان تعریف کرده و لحظات خوبی داشته باشید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، چوب بستنی، چشم متحرک، کاغذ رنگی، ماژیک مثلث نارنجی به اضلاع 11 سانتیمتر مستطیل نارنجی 2*5 سانتیمتر دایره قهوه ای با قطر 1 سانتیمتر

طرز ساخت

برای شروع کار، چوب بستنی ها را بهم می چسبانیم و مثلث درست می کنیم، سپس گوشه های مثلث کاغذی را چسب زده و زیر مثلث چوبی می چسبانیم. مستطیل را از وسط تا زده و گوش های روباه را قیچی کرده و بالای سرش می چسبانیم. دایره را چسب زده و جای بینی روباه می چسبانیم، سپس چشم هایش را چسب زده و می چسبانیم. حرف ر را با ماژیک روی گوش هایش می نویسیم.

اهداف کاردستی

آموزش صدای ر، شناخت شکل هندسی مثلث یا سه گوش، شناخت گوشه، افزایش مهارت دست ورزی، افزایش قدرت خلاقیت

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما