توت فرنگی خوشمزه، با کاغذ رنگی

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی توت فرنگی خال خالی را می بینید که با کاغذ درست شده است. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای واحد کار بهار هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با میوه توت فرنگی و رنگ قرمز و سبز را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی توت فرنگی را بسازید و همراه کودک خود لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، مقوا، ماژیک مستطيل قرمز ١١*١٣ سانتيمتر مستطيل سبز ٤*١١ سانتيمتر مستطيل سبز ٣*٥ سانتيمتر ٢ عدد دايره سفيد با قطر ١ سانتيمتر

طرز ساخت

براى شروع كار، مستطيل قرمز را به صورت گرد قيچى می‌كنيم، سپس با ماژيك سياه نقطه‌هاى توت فرنگى و يك لبخند می‌کشیم. دو دايره سفيد رنگ به عنوان چشم‌ها می‌چسبانيم و داخلش را كمى سياه می‌كنيم. برای تاج توت فرنگى مستطيل سبز را كمى تا می‌زنيم و به صورت زيگزال قيچى کرده و مي چسبانيم. از مستطيل سبز كوچک یک منحنی قیچی کرده و بالای تاج توت فرنگی مي چسبانيم. با ماژيک سياه دورگيرى می‌كنيم كه توت فرنگى زیباتر شود.

اهداف کاردستی

سرگرمى، افزایش دقت، هماهنگی بین چشم و دست، دست ورزى

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما