بازی بولینگ با بطری

در این ویدئو آموزش ساختن بازی بولینگ را می بینید که با بطری های کوچک درست شده است. در این بازی با پرتاب توپ به سمت بولینگ‌ ها انرژی منفی کودک تخلیه می‌شود و با پیروزی در ریختن بولینگ‌ ها شادی، هیجان و اعتماد به نفس او افزایش می‌یابد. این بازی می تواند برای بازی های گروهی و دورهمی ها جالب باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با رنگ های مختلف، افزایش تمرکز و دقت، پرورش عضلات انگشتان و مچ دست و همچنین افزایش تمرکز و دقت را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این بازی بولینگ را بسازید و همراه کودک خود لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، بطری، مقوا، ماژیک، توپ مستطیل سبز 8*19 سانتیمتر مستطیل سبز پر رنگ 4*6 سانتیمتر 2 عدد دایره سفید با قطر 2 سانتیمتر

طرز ساخت

مستطیل سبز بزرگ را دور بطری می چسبانیم. از مستطیل سبز بعدی یک بیضی قیچی کرده و با ماژیک سیاه دورش را خط کشیده و دو دایره سیاه وسطش می کشیم همچنین دور دایره هایمان نیز خط کشیده و وسط آن ها نیز یک دایره سیاه می کشیم. بیضی را روی بطری جای بینی و دایره ها را جای چشم می چسبانیم. 6 عدد بطری را به این روش درست کرده و کنار هم قرار داده با پرتاب توپ به آن ها بازی می کنیم.

اهداف بازی

تخلیه انرژی منفی کودک، افزایش دقت و تمرکز، افزایش اعتماد به نفس، هماهنگی چشم و دست، موجب شادی و نشاط کودک

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما