آموزش کاردستی همزن با بطری شوینده امو

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی یک همزن اسباب‌بازی را می‌بینید که با بطری شوینده امو درست شده است. یکی از روش‌های مناسب برای پُر کردن اوقات فراغت و نیز ایجاد سرگرمی و تفریح برای کودکان، ساختن کاردستی‌هایی با وسایل دور ریختنی می‌باشد. همچنین این کاردستی می‌تواند یک کاردستی جالب برای آشنایی بچه‌ها با وسایل کاربردی منزل باشد و می‌توان همراه با ساختن این کاردستی علاوه بر کاربردهای این وسیله، خطرات و احتیاط‌های لازم برای کار با آن را نیز به کودکان آموزش داد. پس همین الان دست به کار شوید و کاردستی همزن اسباب بازی را همراه کودک خود بسازید و لذت ببرید.

 این کاردستی با حمایت امو ساخته شده است. امو حامی پرورش خلاقیت و بازی آزادانه کودکان است. 

لوازم مورد نیاز

 

برای ساختن این کاردستی لوازم زیر را نیاز دارید: 

• بطری شوینده امو

 • کاتر

 • چسب حرارتی

 • چوب نبات یا نی کوچک

 • طلق یا مقوای مشکی 

• ماژیک قرمز یا رنگی

طرز ساخت

ابتدا با استفاده از باد گرم سشوار برچسب روی بطری را جدا می‌کنیم. سپس بطری شوینده را مطابق فیلم علامت‌گذاری کرده و برش می‌دهیم. در مرحله اول درب بطری را به صورت برعکس، داخلِ قسمت پایینی بطری می‌چسبانیم. بعد از آن برای درست کردن همزن، طلق یا مقوای مشکی را به نوارهای باریک برش میزنیم و سپس همانطور که در فیلم می‌بینید، به صورت هلالی روی چوب یا نی می‌چسبانیم. حالا همزن را به قسمت بالایی و داخل بطری می‌چسبانیم. در آخر با یک ماژیک قرمز یا هر رنگ دلخواه، روی همزن را نقاشی می‌کنیم و علامت‌هایی شبیه به دکمه‌های روی همزمان می‌کشیم. 

اهداف کاردستی

آشنایی با وسایل برقی کاربردی منزل، آموزش عملکرد وسایل خانه و خطرات و احتیاط‌های لازم برای کارکردن با آن‌ها، افزایش دقت به محیط اطراف، ایجاد هماهنگی بین چشم و دست، افزایش قدرت تخیل و خلاقیت، آموزش استفاده از وسایل دورریختنی

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما