آموزش علامت تشدید با برّه ناقلا

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی برّه ناقلا را می بینید که برای آموزش علامت تشدید درست شده است. برّه از جمله حیوانات بامزه و دوست داشتنی می باشد، که اغلب کودکان علاقه خاصی به این حیوان دارند. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. هدف از درست کردن کاردستی برای علامت و حروف الفبا افزایش قدرت خلاقیت، افزایش ارتباط بین چشم ها و دست ها و آموزش غیر مستقیم علامت و حروف الفبا در قالب کاردستی هست. در صورتی که آموزش حروف الفبا به صورت اصولی آغاز شود می تواند در علاقمند کردن کودکتان به خواندن و نوشتن بسیار تاثیر گذار باشد. با کاردستی برّه ناقلا می توانید حین بازی کردن علامت تشدید را به فرزند خود آموزش داده و همینطور قصه های مختلفی در مورد برّه ناقلا برایش تعریف کنید حتی می توانید بز، گوسفند و گاو هم به همین صورت درست کرده و با فرزند خود نمایش خلاق بازی کنید. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی برّه ناقلا را برای فرزند خود ساخته و حین آموزش علامت تشدید لحظات خوبی کنار هم داشته باشید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، مقوا، سیخ چوبی، چشم متحرک دایره سفید با قطر 9 سانتیمتر مربع سیاه 5/5*5/5 سانتیمتر 2 عدد مستطیل سیاه 2*3 سانتیمتر

طرز ساخت

ابتدا شکل صورت و گوش های برّه را از مربع سیاه قیچی کرده، چسب زده و روی دایره سفید می چسبانیم، همینطور چشم های متحرک را نیز روی صورتش می چسبانیم. دو مستطیل هم اندازه را روی هم گذاشته و پایین شان را به صورت گرد قیچی کرده، سپس چسب زده و پایین دایره می چسبانیم. با ماژیک سیاه علامت تشدید را روی بدن برّه می نویسیم. قسمت بالای سیخ چوبی را چسب زده و پشت کاردستی می چسبانیم.

اهداف کاردستی

آموزش علامت تشدید، افزایش قدرت خلاقیت، تقویت مهارت قصه گویی، آشنایی با حیوان برّه

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما