آموزش کاردستی ماشین آمبولانس با بطری شوینده امو

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی ماشین آمبولانس را می بینید که با بطری شوینده امو درست شده است. ساخت کاردستی به قوه‌ی تخیل و خلاقیت کودک بسیار کمک می‌کند. کودک شما با درست کردن کاردستی در حقیقت روش حل مشکلات را تمرین می کند، همچنین مهارت صحیح فکر کردن در شرایط بحرانی را نیز پیدا خواهد کرد. این کاردستی می تواند یک کاردستی جالب برای ایجاد هماهنگی بین چشم و دست کودک هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با وسایل نقیله و امدادی را برای بچه‌ها دارد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی ماشین آمبولانس را همراه کودک خود بسازید و در مورد اهمیت این ماشین باهم گفت و گو کنید.

این کاردستی با حمایت امو ساخته شده است. امو حامی پرورش خلاقیت و بازی آزادانه کودکان است.

لوازم مورد نیاز

برای ساختن این کاردستی لوازم زیر را نیاز دارید:

  • بطری شوینده اُمو
  •  چسب
  •  مقوا رنگی قرمز ۲ عدد به شکل مستطیل  ۱*۴ سانتیمتر
  • سیخ چوبی
  • در بطری 
  • کاتر 
     

طرز ساخت

ابتدا با استفاده از باد گرم سشوار برچسب روی بطری را جدا می‌کنیم. سپس مطابق با ویدیو دو طرف بطری ۴ نقطه را با ماژیک علامت گذاری کرده و سوراخ می‌کنیم. سیخ های چوبی را از آن ها رد کرده و در بطری ها را به عنوان چرخ سر سیخ چوبی می‌چسبانیم. در بطری قرمز را نیز بالای ماشین به عنوان آژیر و مقواها را هم به شکل علامت جمع روی ماشین می‌چسبانیم.

اهداف کاردستی

آشنایی با ماشین‌های امدادی و اهمیت آن‌ها، افزایش دقت به محیط اطراف، آموزش استفاده از وسایل دور ریختنی، ایجاد هماهنگی بین چشم و دست

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما