شناخت رنگ ها با کاردستی پارکینگ و ماشین

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی پارکینگ را می بینید که با رول دستمال کاغذی درست شده است. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای ماشین بازی هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با رنگ های مختلف و افزایش قدرت تمرکز را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی پارکینگ را بسازید و همراه کودک خود بازی کرده و لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، کاغذ رنگی، رول دستمال کاغذی، کاغذ رنگی 5 عدد مستطیل رنگی 8*14 سانتیمتر 5 عدد مستطیل 0/5*9 سانتیمتر مستطیل سیاه 20*23 سانتیمتر

طرز ساخت

ابتدا هر کدام از مستطیل رنگی مان دور رول های دستمال کاغذی می پیچانیم و سپس رول های آماده را روی مستطیل سیاه می چسبانیم. مستطیل های باریکمان را به اندازه های 1 سانتیمتری قیچی کرده و هرکدام را جلوی رول دستمال کاغذی به رنگ خود به صورت خط چین های وسط خیابان قرار می دهیم. ماشین ها را با توجه به رنگ در پاکینگ مخصوص خودش پارک می کنیم.

اهداف کاردستی

آموزش رنگ ها با بازی و سرگرمی، دست ورزی، افزایش دقت و تمرکز

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما