آموزش اعداد با کاردستی بستنی

در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی بستنی کاغذی را می بینید که برای آموزش اعداد درست شده است. کودکان را از سن سه سالگی می توانید با اعداد آشنا کنید. کودکان را اول با شمارش اعداد، سپس با مفهوم عدد و شکل آن آشنا کنید. از آنجایی که کودکان هر مفهومی را با بازی و کاردستی بهتر فرا می گیرند شما می توانید با این کاردستی علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، به صورت غیر مستقیم اعداد را به او آموزش دهید. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با شکل اعداد و رنگ های مختلف را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی بستنی قیفی را بسازید و همراه کودک خود لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، ماژیک، دکمه، سیم تزیینی، کاغذرنگی مستطیل صورتی 3*20 سانتیمتر مستطیل کرمی 10*17 سانتیمتر مستطیل قهوه ایی 10*14 سانتیمتر

طرز ساخت

ابتدا مستطیل کرمی را به شکل نان بستنی قیفی قیچی کرده و از مستطیل قهوه ایی هم بستنی قیچی کرده و بهم می چسبانیم. مستطیل صورتی را پایین بستنی قرار داده و از دو طرف علامت گذاشته، کمی تا زده، به صورتی که خط تا نیفتد و از قسمت های علامت گذاری شده قیچی می کنیم. مستطیل صورتی را از جای قیچی شده عبور می دهیم و سپس اعداد را روی مستطیل صورتی و بین دو خط قیچی شده، می نویسیم. با ماژیک یا چسب اکلیلی خط های روی بستنی را می کشیم. مستطیل صورتی را تکان داده و روی یک عدد ثابت نگه داشته و به اندازه عدد دکمه و یا هر وسیله دیگری را روی بستنی قرار می دهیم.

اهداف کاردستی

آموزش مفهوم و شکل اعداد، تمرین شمارش، دست ورزی

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما