در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی کتری سخنگو را می بینید. آیا تاکنون به این فکر کرده اید که می توان از کتری و قوری های قدیمی و بلا استفاده به گونه دیگری استفاده کرد و زندگی جدیدی را به آنها داد؟ با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای قصه گویی هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون تقویت قوه ی تخیل و آگاهی از تبدیل کردن وسایل قدیمی به کاردستی های زیبا را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی کتری سخنگو را بسازید و همراه کودک خود لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز

چسب، قیچی، کتری، مقوا مستطیل سیاه 6*14 سانتیمتر مستطیل سیاه 2*4 سانتیمتر دایره سفید با قطر 3 سانتیمتر دایره سیاه با قطر 2 سانتیمتر

طرز ساخت

ابتدا مستطیل بزرگمان را از وسط تا زده و به شکل سبیل و از مستطیل بعدی یک دهان قیچی می کنیم. دایره های سیاه را روی دایره های سفید می چسبانیم و سپس به ترتیب هرکدام را روی کتری می چسبانیم. حالا ما یک کتری سخنگو داریم.

اهداف کاردستی

سرگرمی، تقویت قوه تخیل و خلاقیت، افزایش مهارت قصه گویی

شما هم ساخته اید؟
اگر شما و کودکتان هم این کار را انجام داده اید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید.

ارسال عکس شما